5 лайфхаків для економії простору в офісі



Не маєте великого офісу або хочете його використовувати максимально ефективно? Правильно організований офіс позитивно впливає на робочу атмосферу, надає додаткові можливості для розвитку, сприяє залученню клієнтів і допомагає оптимізувати діяльність. Дізнайтеся, як прості рішення, такі як зонування, грамотно підібраний комп'ютерний стіл і крісло для робочих місць, продуманість меблів, допоможуть заощадити простір в офісі.

Розплануйте формат приміщення, його планування

Продумайте систему приміщень в офісі. Зазвичай вибір стоїть між кабінетною системою і відкритим форматом «Open space». Без окремих приміщень та кабінетів економія простору буде більш ефективною, проте потрібно ретельно продумати зонування виходячи з роду діяльності компанії. Зазвичай це:

  • Приймальня з ресепшеном та місцями для очікування.
  • Зона персоналу, де у кожного передбачена робоча поверхня й офісне крісло. 
  • Переговорна для проведення ділових бесід.
  • Острів керівника з відповідним меблюванням.
  • Зона відпочинку – це може бути диван чи м'який куточок зі столом, мінімалістична кухня.

Тематичне зонування систематизує роботу і заощадить не один метр площі офісу.

Мінімізація меблів – запорука простору і комфорту

Відмовтеся від громіздких рішень, об’ємного декору і рослин, віддавайте перевагу компактності та функціональності. Сучасні офісні меблі з вбудованими полицями, столами, що розсуваються, смарт-системами, навісними шафками і полицями можуть створити дива. Використовуйте в інтер'єрі виключно те, що буде необхідно в роботі, без зайвих елементів. Зараз навіть декор може одночасно займати мало місця й одночасно бути вельми функціональним.

Організуйте продумані робочі місця

Використовуйте різні поверхні. Біля вікон матимуть чудовий вигляд кутові комп'ютерні столи, які водночас просторі й не займають зайвого простору. Також розгляньте моделі з полицями та шухлядами, це дасть змогу позбутися громіздких тумб і шаф. Невеликі столики підійдуть для приймальні, зони відпочинку або переговорів. Говорячи про переговорну зону, задумайтеся про модульні конференц-столи або приставні системи, їх завжди можна розставляти за потребою, не заповнюючи простір додатковими меблями. За великої кількості персоналу доцільно буде використовувати столи з перегородками, але враховуйте простір, необхідний для кожного співробітника.

Системи зберігання – важлива складова робочого простору

Минули ті часи, коли будь-яка діяльність підприємства супроводжувалася безліччю паперової документації, тому й необхідності у великих шафах, архівах немає. Додайте стелажі – вони відмінно збережуть теки з документами й одночасно можуть брати участь у зонуванні простору. Використовуйте вертикальний простір. Розмістіть полиці – розташовуючи їх на різному рівні можна домогтися не тільки грамотної систематизації робочого процесу, але й зробити їх частиною декору. Не забувайте про «глухі» місця – там, де недостатньо простору для робочого місця, можна встановити стелаж із фасадами, що розсуваються.

Ергономіка – важливе правило для сучасного офісу

Під час оформлення офісного простору важлива не тільки компактність меблів, а й їхні можливості «підлаштовуватися» під потреби персоналу. Це дасть змогу раціонально використовувати кожен метр приміщення. Офісні крісла і столи з регулюваннями, трансформовані меблі на роликах, які легко переставити, дадуть змогу завжди тримати потрібне під рукою, грамотно використовувати простір і навіть зберегти здоров'я. 

Грамотне планування, продуманість меблів, організація робочих місць і розташування систем зберігання не тільки заощадить простір в офісі, а й дозволить використовувати його з максимальною ефективністю. Ідіть за мрією, розширюйте горизонти в оформленні, а Економ Точка подбає, щоб у вас завжди були сучасні меблі, що втілять у життя будь-яку просторову концепцію.